DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI: REBEFINGAS

Kas yra sąmoningas energijos kvėpavimas?

Tai paprastas kvėpavimo ritmas, kurį natūraliai atliekame būdami kūdikiai ir gilaus miego viduryje. Išmokti šį ritmą reiškia dar kartą išmokti, kaip kvėpavome vaikystėje. Įvaldę šį paprastą gebėjimą, bendradarbiaujame su pačiu natūraliausiu žmogaus gyvybingumo ir sveikatos procesu, kurį užaugę nejučiomis praradome. Tai paprastas ritmas, sujungiantis įkvėpimą su iškvėpimu, tokiu būdu, kuris efektyviausiai išjudina energiją kūne.

Kodėl reikia mokytis kvėpuoti?

Dauguma mūsų praradome natūralų gebėjimą kvėpuoti. Daugelis žmonių nežino apie savo ribotą kvėpavimą, kol nepatiria pirmojo kvėpavimo seanso. Pirmas kvėpavimo seansas – maloni staigmena. Daugelis žmonių teigia, kad pirmieji 5-10 užsiėmimų yra nuostabiausi fiziniai, emociniai ir dvasiniai išgyvenimai jų gyvenime. Atrodo, kad kiekviena neigiama mintis ir patirtis, kurią turime gyvenime, riboja mūsų kvėpavimo gebėjimą.

Kaip rebefingas lyginamas su kitomis kvėpavimo formomis?

 Yra daug kvėpavimo formų ir kiekviena turi tam tikrą tikslą. Pavyzdžiui, „kvadrato kvėpavimas“ naudojamas nusiraminimui, „Wim Hof“ – kūno meistriškumui ir jėgai, „ugnies kvėpavimas“ – šilumos generavimui kūne.

Rebefingas dažniausiai naudojamas gydant traumas. Rebefingas taip pat gali išgydyti fiziniu, psichiniu, dvasiniu ir energetiniu lygmenimis. Pagrindinis dėmesys skiriamas atsipalaidavimui, budrumo palaikymui ir kvėpavimui. Kūno ir kvėpavimo intelektas susijungia su pranos srautu, kad išvalytų ir subalansuotų kūną, protą ir dvasią. Pagrindinė instrukcija yra kvėpuoti per sudėtingas emocijas, traumuojančius prisiminimus ir kūno pojūčius, kad pasiektumėte ramybės ir palaimos būseną. Nors gali įvykti katarsinis paleidimas, tai nėra tikslas. Vyksta natūralus energijos ciklas. Rebefingas taip pat sutelkia dėmesį į kvėpavimą, kol pajuntama, kad šis ciklas yra „užbaigtas“.

Kas daro rebefingą?

Rebefingas yra kelionė laisvės link. Tačiau į laisvę kliūčių yra daug ir įvairių, ir būtent šios kliūtys verčia žmones ieškoti rebefingo.

⪢ Santykių sunkumai ar modeliai, kurie kartojasi kiekvienuose santykiuose
⪢ Nežinojimas, kas Tu esi ir ko nori
⪢ Savo galimybių neišnaudojimas
⪢ Įstrigimas būtyje, kurią pabrėžia pastangos įtikti kitiems
⪢ Stresas
⪢ Lėtinis skausmas
⪢ Su darbu susijusios problemos
⪢ Depresija, fobijos, nerimas potrauminio streso sutrikimas (PTSD)
⪢ Save naikinantys modeliai
⪢ Drovumas ir žema savivertė, nepasitikėjimas savimi
⪢ Bendras nepatenkinimas dėl kiekvieno gyvenimo aspekto
⪢ Nesugebėjimas jausti / blokai
⪢ Tiesiog norisi geriau pažinti save ir labiau džiaugtis gyvenimu
⪢ Priklausomybė nuo narkotikų ar alkoholio

Ar rebefingas padeda įveikti nerimą?

Taip. Gilus atsipalaidavimas yra pagrindinis rebefingo elementas. Rebefingas suaktyvina parasimpatinę nervų sistemą, kuri sukuria pusiausvyrą ir atstatymą. Rebefingas gali padėti nervų sistemai atsistatyti, persitreniruoti ir išgyti, iškraunant įtampą. Rebefingas yra veiksmingas norint pasiekti ir išspręsti pagrindines nerimo priežastis. Dauguma žmonių seanso pabaigoje patiria gilią ramybę ir atsipalaidavimą visais lygiais.

Ar seansai kada nors būna skausmingi?

Sąmoningas kvėpavimas yra visiškai nekenksmingas, kiekvieno užsiėmimo metu patiriama ramybė, atsipalaidavimas ir užplūsta visą žmogaus kūną šviežia gyvybinė energija. Tačiau žmogaus protas ir emocijos kai kuriems žmonėms gali sukelti skausmą seanso metu, kai yra paleidžiamos mintys ar emocijos. Skausmą dažniausiai sukelia žmogaus baimė. Leonard d. Orr skausmo apibrėžimas yra pastangos prisirišti prie neigiamos minties. Seanso metu galima toliau kvėpuoti šiuo skausmu. Kiekvienas turi gyventi su savo protu, emocijomis ir giliu skausmu, nesvarbu, ar mokomės kvėpuoti, ar ne. Žmonės, išmokę šio paprasto kvėpavimo džiaugsmo, visada turi būdą sumažinti skausmą. Kvėpavimas yra puikus gydytojas. Skausmas, kuris gali atsirasti seanso metu, yra iškvėpuojamas, paleidžiamas. Dažnesnė problema – malonumas… Daugelis žmonių teigia, kad per pirmuosius 10 seansų, kurie gali užtrukti ilgiau nei valandą, pajuto visišką dieviškojo kūno pasitenkinimą. Dauguma pasakoja, kad jaučia ramybę, kuri pranoksta bet kokį supratimą ir trunka daug valandų, kartais dienų ir savaičių. Daugeliui žmonių sunku priimti tiek daug džiaugsmo ir ekstazės.

Mes kvėpuojame 24 valandas per parą. Sąmoningas energijos kvėpavimas yra absoliučiai būtinas fizinei ir emocinei sveikatai, o taip pat ir maloniai žmogaus egzistencijai. Sąmoningas energijos kvėpavimas dažnai vadinamas biologiniu Dievo meilės patyrimu. Žmonės, kurie kažkada jo išmoko, turi nuostabią priemonę ir gali ją naudoti bet kada.

Ar tai hiperventiliacija?

Ne. Hiperventiliacija yra nevalingas reiškinys, o sujungtas sąmoningas kvėpavimas yra savanoriškas ir kontroliuojamas. Klientas turi toliau kvėpuoti, kad galėtų tęsti seansą, tai yra apgalvotas procesas, kuriam reikalingas kliento įsipareigojimas ir ketinimas.

Ką daryti, jei patyriau traumuojantį gimdymą ar traumuojančią gyvenimo patirtį ar galiu užsiimti rebefingu, ar saugu kvėpuoti?

Rebefingo praktika padeda saugiai perkelti tokių įvykių energetinius pėdsakus iš Tavo energijos lauko ir netgi pakeisti su juo susijusius neurologinius modelius – tai gali tiesiogine prasme pakeisti Tavo smegenis ir pakeisti tai, kaip prisimeni dalykus, teigiamu ir gyvenimą gerinančiu būdu (pvz., mažiau įstrigęs sustingusiose ar baimės būsenose, mažiau sudirgintas žmonių ir „gyvenimo“ ir padidėjęs gebėjimas ramiai priimti sprendimus ir judėti į priekį). Jeigu esi patyręs gilias traumuojančias patirtis rekomenduoju pirmas sesijas individualias – kad turėtum visišką palaikymą tik Tau seanso metu.

Kas negali daryti rebefingo, kokios kontraindikacijos?

– Aukštas krausjospūdis
– Širdies stimuliatoriai
– Psichikos sutrikimai
– Laikotarpis po infarkto, insulto (ne mažiau kaip 5 mėn.)
– Laikotarpis po po sunkių operacijų (ne mažiau kaip 3 mėn.)
– Kvėpavimo organų sistemos ligos
– Epilepsija, smegenų kraujotakos sutrikimai, centrinės nervų sistemos ligų (neurologinės ligos)
– Nėštumas

Kaip pasiruošti pirmajai kvėpavimo sesijai?

Nevalgyti prieš sesiją 1-2 val. Apsirengti patogiai. Nesikvėpinti. Ir kiti patarimai – turėti atvirą protą, paleisti lūkesčius. Bet kokie jausmai ir pojūčiai kurie kils užsiėmimo metu – jie yra laikini. Kol ir toliau kvėpuosi susietai, jie transformuosis, ištirps ir išsispręs.

Kaip vyksta seansas? Kiek laiko užtrunka?

Susitikę pirmą kartą aptarsime kas yra rebefingas ir kas gali įvykti jo metu. Pradėsime rebefingo sesiją, sesija atliekama gulint. Tu išmoksi sąmoningai susieti savo kvėpavimą, kad tarp įkvėpimo ir iškvėpimo nebūtų pauzių. Kvėpavimas yra pilnas ir taip pat atsipalaidavęs. Lėtai būsi vedamas ir atrasi savo ritmą, ir kvėpuosi šiek tiek greičiau ir giliau, nei esi įpratęs. Kvėpavimo sesija trunka maždaug 40-60 minučių. Seanso dalis baigiama 10-15 minučių trukmės atsipalaidavimo – integracijos etapu. Pirmajam individualiam užsiėmimui rekomenduojama skirti 2 val.

Kaip sužinoti, ar teisingai kvėpuoju?

Fasiliatorius visą laiką yra su Tavimi, kad padėtų Tau ir palaikytų Tavo procesą bei bendrą kelionę. Jei Tau prireiks tolesnių nurodymų dėl kvėpavimo fasiliatorius švelniai paragins Tave grąžinti į teisingą kvėpavimo būdą.

Kam reikalingas kvėpavimo vedlys?

Jis sukuria saugią erdvę kvėpavimui. Pats vedlys yra galingas kvėpavimo katalizatorius. Viso seanso metu duoda patarimus dėl kvėpavimo ritmo, tempo ir kitų parametrų. Stiprus kvėpavimo srautas, praeidamas mūsų kūną, gali iškelti bauginančius fizinius pojūčius, kadangi atsikratome senų elgesio modelių, įtampų ir kvėpavimo seanso vedlys moko, kaip neskausmingu, netgi maloniu būdu tai paleisti, išgryninti, integruoti. Po individualaus seanso pagalba patarimais dėl Tavo konkrečių situacijų, patyrimų.

Ar galiu praktikuoti rebefingą pats?

Prieš bandant savarankiškai, rekomenduojama pereiti mokymus su apmokytu specialistu. Šis procesas gali būti psichologiškai ir emociškai galingas ir gali nustebinti savo gilumu. 

Kuo skiriasi grupiniai užsiėmimai nuo individualių užsiėmimų?

Kai kurie žmonės gauna vertę iš grupių, o kiti nori individualių užsiėmimų; vieniems lengviau atsipalaiduoti didelėje grupėje, kitiems – mažoje, ar vieniems. Tai asmeninis pasirinkimas. Rekomenduoju pradedantiesiems pradėti nuo individualių užsiėmimų dėl aukštos kokybės asemeninio palaikymo visos patirties metu.

Ar įmanoma rebefingas nuotoliniu būdu ar yra rizika?

Įmanoma, bet aš nematau šios praktikos kaip nuotolinės – ši praktika reikalauja gyvo dėmesio, atidumo. Rebefingas – stipriausia tantrinė praktika, stipriausias valymosi įrankis, tai reikalauja patyrusio vedlio palaikymo. Rebefingo sesija apima gilias patirtis visais lygmenimis, sesijos metu iškraunama įtampa, gali pakilti vaikystės traumos, kiti skauduliai, baimės, pyktis, kitos stiprios emocijos su verksmu. Vedlys padeda kvėpuotojui palaikyti kvėpavimo ritmą, ‘kvėpuoti per’ sunkumus, jeigu pakyla kažkas baisaus ar skausmingo – nuramina, palaiko; sesijos metu gali išgasdinti nepatirti fiziniai potyriai, gali pakilti skausmas, tai gali šokiruoti. Vedlys taip pat palaiko kvėpuotoją, kad jis neužmigtų sesijos metu. Sesijos metu vedlys palaiko kvėpuotoją prisilietimu, aš  palaikau sesijose ir energetiškai, taip pat naudoju kvapų ir garsų terapiją. Vedu rebefingo sesijas tik gyvai, Vilniuje, bet atlieku energetinio gydymo sesijas nuotoliu, į kurias įeina trumpos kvėpavimo praktikos, siekiant atsipalaiduoti, paleisti emocijas.

Turi daugiau klausimų? Parašyk man! 

El. paštas: fowinglow11@gmail.com
Tel. nr. +370 629 05010

Neriam ~

Flow In Glow | Žydrūnė 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: