Perspektyvos galia

Kai nutinka kas nors blogo, ar jūs pastebite savo vidinį balsą kuris sako: „Kodėl tai vyksta su manimi?“, „Kas man negerai?“. Leiskite man tiesiog jus čia sustabdyti.

Tiesiog atsitraukite nuo visko ir peržvelkite savo situacijas, savo gyvenimą, savo sunkumus ir sąžiningai priimkite visus savo trūkumus ir iššūkius.

Klausimas: „Kodėl tai vyksta su manimi?“ tai išorės patirtis. Matyti dalykus tik išorėje ir atskirus nuo savęs tai yra aukos mentalitetas. Tai atsakomybės neprisiėmimas. Viskas yra priežastis ir pasekmė! Tai gali būti karma iš praėjusio gyvenimo ar šio gyvenimo.

Jei to nematote, tai tik supratimo ir atminties apie priežastį ir pasekmes stoka. Jūs neatsimenate, ką darėte ankstesniuose gyvenimuose, ar net nesuprantate, ką padarėte šiame gyvenime, kad sukeltumėte šias pasekmes.

Kitas klausimas: „Kas man negerai?“ yra savęs vertinimas. Nors tai, kas vyksta, yra kažko, ką sukėlėte, padarinys, jūs turite atsisakyti idėjos teisti save.

Priėmimas ir leidimas priimti sprendimus sukuria aplinką supratimui ir didesniam suvokimui.

Kas nutinka, lemia ne tai, kas atsitinka, bet kaip jūs reaguojate. Tai nereiškia, kad nesukūrėte šios patirties sąlygų, tai tiesiog reiškia, kad nesiruošiate sustiprinti modelio reaguodami taip, kaip reagavote anksčiau.

Nėra sunku save nužeminti, kai patiriate sunkumų, ypač kai jie kartojasi.

Turite sutelkti dėmesį į tikrąją save – Sielą, aukštesnyjį Aš. Tai niekada nesikeičia! Net ir išgyvenant sunkiausius laikus, amžinasis Aš išlieka toks pats.

Kitas dalykas, kurį reikia atsiminti, yra tai, kad kasdien daryti tą patį dalyką ir tikėtis kitokių pasekmių yra neišmanymo esmė. Jūs reaguojate vienodai, stiprindami senus modelius ir negalite suprasti, kodėl visą gyvenimą susiduriate su tomis pačiomis problemomis.

White Classic Great Outdoors Quote Instagram Post (8)

Išbandykite žemiau pateiktus patarimus, kaip padidinti taikią reflekciją.

⪢ IŠVALYKITE ERDVĘ. Švari ir rami aplinka atspindi ramų protą.

⪢ MEDITUOKITE. Skirkite mažiausiai 10 minučių per dieną. Ramiai sėdėkite, giliai kvėpuokite, kad galėtumėte visiškai atsipalaiduoti. Tai kuria stebuklus. ⠀

⪢ VYSTYKITE SPONTANIŠKĄ MANTRĄ. Kažkas, kas padeda pakelti jus, kai jaučiatės žemai. Pvz., jei jūs susidūriate vis su nesaugumo jausmu, jūsų mantra galėtų skambėti taip: „Aš stiprus, saugus ir apsaugotas“.

⪢ PAKEISKITE TĄ VIDINĮ DIALOGĄ. Pajutę, kad tampate auka savo situacijose, ir pastebite, kad sakote „Kodėl taip nutinka man“, pabandykite pamatyti augimo galimybę ir pasakyti „Ko tai mane bando išmokyti?“.

⪢ RAŠYKITE. Dienoraščių, raštų rašymas yra labai terapiškas dalykas ir atspindint mūsų psichinę būseną ir bangas. Jei sugebėsite pastebėti tendencijas savo aukščiausiose ir žemiausiose dalyse, tai padės jums geriau tai valdyti.

⪢ PRAKTIKUOKITE DĖKINGUMĄ. Padarykite dėkingumą kasdieniu įpročiu ir jūsų dėkingumo jausmas augs.⠀

Jūsų smegenys gali būti išmokytos išmokti tai, kas neveikė, ir išmokti to, kas veikia, tačiau reikia nuolatinių pastangų perprogramuoti šiuos smegenų signalus. Neatsisakykite kažko vien todėl, kad nejaučiate akimirksnio skirtumo po 5 minučių, 30 minučių ar 1 dienos bandymo. Bet ir nuosekliai stengdamiesi bei praktikuodami, jūs taip pat galite pradėti keisti savo senus mąstymo modelius, kad galėtumėte pereiti prie augimo, sveikatos ir laimės mūsų gyvenime.

Turite atsisakyti visų apribojimų, kuriuos sau nustatėte per melagingą tapatybę. Paleiskite tai, kuo jūsų manymu, turite tapti, ir tapkite tuo, kas esate.

Su Meile ~

Flow In Glow | Žydrūnė

BE RAŠTIŠKO LEIDIMO DRAUDŽIAMA NAUDOTI MANO BET KOKIUS TEKSTUS IR NUOTRAUKAS

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: